The hardest to write about someone you don’t know, that you just heard of. Not to be indentified.
L. Buringen

Off the layers of social existence
Whichever angle Saju looked at it; Wolfahschie and Pixiemende said: “We both and together and with Mixmausy and more, planned an plot of ideas against you, in this quarter that we bring froth.” Saju saying: “Allies, would I have to react on this!” Saju left. And Wolfah and Pixiem worked on the moulding of the facts the knew how to properly synergize with.
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In the layers of inward observance
Typical human standards are so representative of the anthropocene. With them you are stuck in the notions that lead, that keeps and that hold everything in it.
The anthropocene isn’t a positive description for the kind of human induced effects it describes.
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To the layer of social enactment
Ihr meint mit Eurer Kritik an kollektivem Systemhandeln könnt ihr unsere Systeme einfach umgehen?
Name A: I’ve dreamt a dream of other lands, of magic little elpers, these stayed around me till I went to dig a hole to doubt me. My doubt was force, I was to love, like fate could never’ve spared me, I kept me hidden yet in sight, and towered all around you.
Name B: I left my home twice: first parenthood, which held me tight, then places, places, other places, in mind and body, inward out.
I found my home, returned to ties, first sacrificed, then on arrival, I felt I like bringing out my ends.
Name C: My stratagems, like gems they shine, I smoothen them, in years to come, I’m buying with my gems, the rule for you and over us.
We foster village rule, in open common grounds, I run with them and keep them save, above my grounds in mind.
Asociaciones
Venerari et honorare terram!
Was passiert – mit wem – wenn die Menschen nicht aufhören, Tierkörper mit Nahrung gleichzusetzen und über Tierkörper als Ressourcen zu verfügen?
Der Ausdruck ihres Selbstverständnisses?
Dominium terrae?
„Seid fruchtbar und mehrt euch, füllt die Erde und unterwerft sie und waltet über die Fische des Meeres, über die Vögel des Himmels und über alle Tiere, die auf der Erde kriechen!“ Genesis 1,28
Der Kirchenvater deutet: Werke Laktanz (250-325) De ira die, Vom Zorne Gottes (BKV), „13. Alles in der Welt dient zum Nutzen des Menschen […] Als Gott den Menschen schuf, gleichsam als Abbild Gottes und als Krone des göttlichen Schöpfungswerkes, da hauchte er ihm allein die Weisheit ein, damit er alles seiner Herrschaft und Botmäßigkeit unterwerfe und alle Annehmlichkeiten der Welt genieße.“
Tiertheologie / Tierthealogie: Trennung zwischen Objekten der Bezugnahme und subjektiver Bezugnahme